Jestem po rozmowie z p. Katarzyną Stróżyńską, managerem ds. promocji w Starym Browarze. Poznałyśmy się za sprawą filmu M. Górskiej. Pani Kasia jest gotowa przydzielić na dlaczegowe spotkania jakąś fajną salę. Problem w tym, że przestrzenie w Browarze są spore (np sala na 150-200 osób, a więc doskonała na szkolenia, mniej fajna na kameralne pogaduchy i łezki). Jest możliwośc poszukania czegoś w Wyższej Szkole Bankowej. Zresztą sprawę lokum biorę na siebie.
Podczas naszego wczorajszego spotkania wyskoczyła jeszcze inna, pilniejsza dalece sprawa - 17 maja odbędzie się w Browarze konferencja dla kobiet przedsiębiorczych. Wezmą w niej udział kobiety, które osiągnęły sporo w szeroko pojętym biznesie (będzie m.in. pani Kulczyk, prezeski banków, ale i lekarki). Zostałam zaproszona na tę konferencję (Matka Polka ze Swarzędza realizująca się w zaciszu domowym;) ) by zaprezentować DLACZEGO. Mozecie się dziwić, co ma wspólnego biznes, sukces i dlaczegowe sprawy. Nieformalne hasło konferencji to: PRACUJ I KOCHAJ. ...Właśnie "kochaj"! Pani Kasia pięknie to ujęła - kobiety biznesu, kobiety sukcesu obok zawodowej hossy mają równiez i serce i macicę i problemy osobiste. Strata dziecka może dotknąć każdego. Żyjemy na emocjonalnej pustyni i pora zacząć coś z tym robić; oduczyć się odwaracania wzroku, zaniechania, nabierania wody w usta...
Jako że w Poznaniu jestem z dlaczegowymi sprawami przeważnie sama, proszę o pomoc w ułożeniu owej prezentacji. Znając moje epickio-polonistyczne zapędy (wrrr ;) )boję się że "popłynę" z opowieściami i gorzkimi wspomnieniami, a tu trzeba konkretów.
Prosiłam już o pomoc Ankę i razem ułożymy ulotkę specjalnie na owo spotkanie. Zresztą taka konferencja za kilka miesięcy ma również odbyć się w Warszawie, więc pracujemy także na tamto spotkanie (istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że Dlaczego zostanie zaproszone i w W-wie).
Wustyle, Natka, Ewamonika ?- prośba o przesłanie mi naszego logo (wszelkie możliwe formaty), bo ma być umieszczone na plakatach. :)
Będę potrzebowała kasy na papier i kserówki. Proszę o informacje (Jolu? Malomi?) jakie mam brać rachunki watowskie i co na nich trzeba wpisać (nip DTP, adres? - bo ja nie mam pojęcia jak to formalnie zrobić).
Proszę też o pomoc w konspekcie prezentacji.
Pytanie zasadnicze - co chcemy powiedzieć? Priorytety dlaczegowych działań. Na czym się skupamy, co chcemy zmienić. Myślę raczej o małych rzeczach (im mniejszy zakres, tym większa treść - jak mnie na studiach uczyli). Czyli nie: chcemy zmienić nastawienie lekarzy, ale: chcemy by kobieta rodząca np martwe dziecko miała możliwość zobaczenia go itp. Wydaje mi się, że warto wspomnieć o chęci z naszej strony do prezentacji, spotkań i szkoleń np. dla położnych, studentów, lekarzy... Zestawienie osągów fundacji Rodzić Po Ludzku z sytuacją przegranego porodu (z jednej strony rodzinne porody w wodzie, sympatyczna połozna, znieczulenie na życzenie, a z drugiej dramatyczne historie osób, a które traciły dzieci nie uznawane przez resztę za istoty ludzkie, bez prawa do pozegnania, godnego potraktowania...)
Itp. itd.
A teraz idę popracować nad tekstem ogólnym o Dlaczego, bo po rozmowie z Anką Olej doszłyśmy do wnosku, że tekst o nas jest do poprawy, trzeba go napisać na nowo.
----------------- POZNAŃ 17 MAJA 2006-04-26
STARY BROWAR SŁODOWNIA
09:00 śniadanie prasowe (konferencja prasowa)
PROGRAM KONFERENCJI
9:30- 10:00 Rejestracja, poranna kawa
10:00-10:15 Powitanie - Grażyna Kulczyk
10:15-11:00 Kobiecość w biznesie - Halina Kustosz
11:00- 11:45 Współczesne wyzwania i dylematy kobiety managera - Przedstawicielka BZ WBK
11:45-12:00 Przerwa na kawę
12:00-12:45 Jak rozwijać się zawodowo w firmie rodzinnej, pogodzić pracę z domem i rodziną- Solange Olszewska
12:45-13:10 Ida Karpinska „Kwiat kobiecości“
13:10-13:30 dr hab Ewa Nowak-Markwitz
13:30–14:15 Realizacja własnych pasji drogą do sukcesu - Mariola Bojarska-Ferenc
14:15-14:30 Przerwa na kawę
14:30-15:l5 Czas Kobiet Iwona Majewska–Opiełka
16:00-16:15 Panel dyskusyjny - Czego naprawdę pragną kobiety sukcesu?
16:15-16:30 Podsumowanie oraz zakończenie konferencji
|