dlaczego.org.pl  
Forum dlaczego.org.pl  >> CHORE DZIECKO
You are not logged in       

Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzonaHits: 2893
asiunia01  
12-10-2010 16:36
[     ]
     
No w koncu sie odezwalas panno Paulinko:) Ja inhaluje moja Miske Kochana ja ja raz dziennie inhaluje berodualem jak ma flegme a do noska spray Euphorbium... On pomaga na katarek:) Nio Moja Minia Zjada do 570ml na dobe (to tak najwiecej) nio i caly czas na Infatrini jestesmy Miśka wazy 5100 jak wychodzilismy 17 wrzesnia ze szpitala to wazyla 4550 no wiec 550gram przybrala przez nie caly miesiac... Ogolnie to ma do tylu i to sporoz tymi kilogramami, ale no wlasnie moj maly mega czlowiek rwie sie do siadania a ja nie wiem co mam robic??? jak ja klade to jest placz... musze ukladac jej poduszki i musi siedziec... A wogole to lapie za paluszki i juz ja jej nie podciagam tylko sama podciaga sie do pozycji siedzacej... a co mnie najbardziej zadziwia o ona juz i bez mojej pomocy zaczyna siadac narazie nie do konca ale juz 1/3 drogi do siadu wykonuje sama;) a ja sie tak martwilam ze pewnie przez ta operacje miesnie brzucha beda oslabione i mala dlugo nie siadzie a tu prosze jaka niespodzianka;) pozdrawiam:) 
Mama Mikusi;* ur.07.06.2010r. WPP lewostronna

  Subject Author Date
  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona maria 29-09-2010 20:39
  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona asiunia01 29-09-2010 21:15
  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona DO ASIUNIA maria 29-09-2010 21:52
  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona EwelinaW 29-09-2010 20:49
  Just?? asiunia01 03-10-2010 14:55
  Re: Just?? just 04-10-2010 21:48
  Re: Just?? mondziaczek 04-10-2010 22:47
  Re: Just?? asiunia01 05-10-2010 09:39
  Re: Just?? just 05-10-2010 21:45
  Re: Just?? asiunia01 06-10-2010 11:00
  4 miesiace za nami:) Jak myslicie kiedy bedzie mozna podac malej np kleik? asiunia01 07-10-2010 12:59
  Re: 4 miesiace za nami:) Jak myslicie kiedy bedzie mozna podac malej np kleik? EwelinaW 07-10-2010 13:13
  Re: 4 miesiace za nami:) Jak myslicie kiedy bedzie mozna podac malej np kleik? asiunia01 07-10-2010 14:32
  Re: 4 miesiace za nami:) Jak myslicie kiedy bedzie mozna podac malej np kleik? atusia13 07-10-2010 16:26
  Re: 4 miesiace za nami:) Jak myslicie kiedy bedzie mozna podac malej np kleik? mondziaczek 07-10-2010 16:44
  Re: 4 miesiace za nami:) Jak myslicie kiedy bedzie mozna podac malej np kleik? asiunia01 07-10-2010 20:50
  Re: 4 miesiace za nami:) Jak myslicie kiedy bedzie mozna podac malej np kleik? mondziaczek 07-10-2010 23:02
  Re: 4 miesiace za nami:) Jak myslicie kiedy bedzie mozna podac malej np kleik? just 07-10-2010 23:24
  Re: 4 miesiace za nami:) Jak myslicie kiedy bedzie mozna podac malej np kleik? mondziaczek 08-10-2010 07:57
  CZERWONE PLAMKI, WYSYPKA mondziaczek 09-10-2010 13:04
  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona atusia13 09-10-2010 17:54
  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona mondziaczek 09-10-2010 20:53
  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona atusia13 10-10-2010 09:08
  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona paulincia205 12-10-2010 14:02
*  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona asiunia01 12-10-2010 16:36
  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona mondziaczek 12-10-2010 18:41
  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona ewika 12-10-2010 21:40
  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona paulincia205 13-10-2010 18:23
  Re: PRZEPUKLINA PRZEPONOWA wrodzona asiunia01 13-10-2010 20:22
  rehabilitacja (moja opinia) EwelinaW 13-10-2010 23:01
::   w górę   ::
Jump to :
Forum tworzone przez W-Agora