dlaczego.org.pl  
Forum dlaczego.org.pl  >> STRATA DZIECKA
Nie jesteś zalogowany!       

Powrót do pracy. Nauczycielka przedszkola.
Mama.Jasia  
18-01-2018 12:23
[     ]
     
W poniedziałek mija 8 tygodni urlopu macierzyńskiego i czas na powrót do pracy. Jestem nauczycielką przedszkola, a od września otworzyli u nas jeszcze żłobek...Czy sobie poradzę? W niedzielę wybrałam się z mężem na licytację Wośp i widząc kobiety z wózkami, małe szkraby biegające po sali - było mi przykro, widziałam siebie z wózkiem, widziałam Janka. Boję się tam wrócić, ale muszę spróbować. Siedzenie w domu też jest przytłaczające. Jak to było u Was dziewczyny? Jak wyglądały Wasze pierwsze dni w pracy po tym 8 tygodniowym urlopie macierzyńskim? 


Re: Powrót do pracy. Nauczycielka przedszkola.
atusia13  
19-01-2018 20:12
[     ]
     
Wróciłam do pracy po 2 tyg. od pogrzebu. Po 3 latach zmieniłam pracę na inną(niepedagogiczną), a od 2015 jestem nauczycielem w przedszkolu.
Zaraz po pogrzebie potrzebowałam dłuższej przerwy, nie byłam gotowa na powrót. Przez te lata do 2015 oswoiłam ból do tego stopnia, że mogłam zacząć pracę z maluszkami. Początki także nie były najłatwiejsze, bo wśród dzieci znalazł się chłopiec o tym samym imieniu co mój synek. Bardzo bolało mnie gdy musiałam się do niego zwracać po imieniu. Teraz jest troszkę łatwiej, nie porównuję mojego synka z dziećmi..., ale też już nie toczę walki ze sobą. Tęsknię, pamiętam, ale w pracy zatapiam się w działanie i ono mnie pochłania do reszty. Tobie życzę dużo siły. W tym pierwszym okresie daj sobie jak najwięcej czasu na wolne od pracy. 
Beata
Mama Marcelka z wadą letalną ur.14.05.2009 - zm 24.03.2011 http://funer.com.pl/epitafium,marcel-wysocki,5849,1.html
Ostatnio zmieniony 19-01-2018 20:14 przez atusia13

Re: Powrót do pracy. Nauczycielka przedszkola.
Mama.Jasia  
23-01-2018 14:18
[     ]