dlaczego.org.pl  
Forum dlaczego.org.pl  >> DZIECI STARSZE
Nie jesteś zalogowany!       

prośba osieroconej mamy do wszystkich aniołkowych rodziców
natalia_b  
30-05-2013 16:27
[     ]
     
Witam serdecznie,

Drodzy Rodzice zwracam się do Was z ogromną prośbą. Studiuję psychologię i w ramach jednego z przedmiotów, przygotowuję mały projekt badawczy, dotyczący relacji łączących osieroconych rodziców, czyli nas...

To dla mnie, również osobiście, bardzo ważna praca i niezwykle istotny temat. Sama dwa lata temu straciłam córeczkę Olę, która urodziła się zdrowa i nie wiadomo do końca dlaczego, w 30. dniu swojego życia zmarła w szpitalu na SIRS - zespół uogólnionej reakcji zapalnej organizmu.
Po tym strasznym, najgorszym z możliwych przeżyciu postanowiłam podjąć kolejne studia, by kiedyś w przyszłości sama móc pomagać dzieciom i rodzicom, którzy znajdą się w podobnej do mojej dramatycznej sytuacji. Myślę, że nikt bardziej nie zrozumie rodzica cierpiącego z powodu śmierci dziecka, niż drugi rodzic, który doświadczył tego samego.

Jeśli mogę w tym miejscu, zachęcam Was i proszę o poświęcenie kilku minut na wypełnienie internetowego kwestionariusza ankiety, do którego link zamieszczam poniżej http://www.ebadania.pl/e57978e711b28b0a

Ankieta jest oczywiście anonimowa, program zapisuje jedynie odpowiedzi na pytania, bez wskazania na jakiekolwiek dane, w tym na IP komputera.

Za każdą wypełnioną ankietę serdecznie Wam dziękuję!

Natalia 
Mama Ani, aniołka Olusi oczekująca na syna.

Re: prośba osieroconej mamy do wszystkich aniołkowych rodziców
asik667  
30-05-2013 17:27
[     ]
     
wYPELNIONA POZDRAWIAM 
ASKA http://virtualheaven.pl/Daniel-Krzysztof-Sakaluk/

Re: prośba osieroconej mamy do wszystkich aniołkowych rodziców
berberys  
30-05-2013 20:51
[     ]