dlaczego.org.pl  
Forum dlaczego.org.pl  >> PORONIENIE
Nie jesteś zalogowany!       

Pustka...
gosia86  
26-05-2013 21:06
[     ]
     
Jestem tu "nowa". Tak naprawdę sama nie wiem co napisać... Że straciłam swoje malutkie, upragnione i już kochane przeze mnie dziecko?!?!Że jest mi cholernie ciężko i nie mogę zebrać się do kupy, chociaż chyba nieźle idzie mi granie twardziela...Straciłam swoje dziecko w 5 tyg. ciąży, wiadomo początek i jak to niektórzy mówią"lepiej wcześniej niż później"ale dlaczego wogóle je straciłam...tak bardzo chcieliśmy je mieć.Wszystko trwało trochę ponad tydzień, najpierw szał radości że jestem w ciąży, wizyta u lekarza, lekarka "coś tam widzi"(4 tydz.) ale mam przyjść za tydzień na kontrolę...w między czasie każe mi brać Duphaston na podtrzymanie...biorę drugiego dnia brania dostaje plamienia(podobno normalne) i tak przez kolejne dni, idę na wizytę...PUSTKA...nie ma mojego dziecka, podejrzenie ciąży pozamacicznej, kolejny lekarz wyklucza ciążę pozamaciczną ale potwierdza poronienie...KONIEC naszych planów, marzeń...

mama aniołka 5 tydz.(7.05.2013)
i Kuby 09.12.2010 


Re: Pustka...
gosia86  
29-05-2013 21:55
[     ]
     
Boże dlaczego nie ma we mojego kochanego i upragnionego dziecka!!!!tak bardzo chcieliśmy je mieć!!! 


Re: Pustka...
Ryba2508  
30-05-2013 20:17
[     ]
     
Witaj!
W tym wielkim bólu i rozpaczy przytulam Cię całym sercem.
Zapalam światełko dla Twojego Aniołeczka.

Jeżeli masz siłę, ochotę... to proszę napisz do mnie maila. 


Re: Pustka...
Wera  
03-06-2013 11:20
[     ]
     
Bardzo współczuję, światełka dla Aniołka(*)(*)(*).
Pustka pozostanie choć z czasem będzie lżej. Trzymaj się. 
mama
Aniołka(25.04.2005r. 8tc)
Helenki ur-zm.25.03.2009r.36tc
Iskierki(20.02.2012r. 7tc) i ziemskiej trójeczki

Re: Pustka...nadal boli
gosia86  
09-06-2013 12:57
[     ]