dlaczego.org.pl  
Forum dlaczego.org.pl  >> ORGANIZACYJNE
Nie jesteś zalogowany!       

Pytanie!
monika  
04-05-2006 20:08
[     ]
     
Dziewczyny czy można Wam jakoś pomóc - chodzi mi o stronę , forum. Podziwiam Was za ogrom pracy jaką wkładacie aby nam wszystkim było lepiej - na duszy, na sercu, w życiu.Pozdrawiam. 


Re: Pytanie!
aniao3  
04-05-2006 21:06
[     ]
     
strona to Natka - dam jej znac ze tu chetna dusza :)
dzieki



Re: Pytanie!
natkaszczerbatka  
04-05-2006 23:43
[     ]
     
Moniko! Bardzo się cieszę, ze się odezwałaś! Napisz, w jakim aspekcie robienia strony czujesz się najlepiej? Aspekt techniczny? Pisanie tekstów? Szukanie materiałów na stronę? A moze "marketing"? Czy jesteś z Warszawy? 


Re: Pytanie!
monika  
05-05-2006 20:09
[     ]
     
Jestem ze Skierniewic, To w sumie nie daleko od Warszawy. Myślę, że w pisaniu i szukaniu dałabym radę. Jeżeli chodzi o techniczne sprawy to trochę znam tylko HTML. Dodam jeszcze ze z zawodu jestem nauczycielem - pracuję w szkole podstawowej. 


Re: Pytanie!
Iwonka  
05-05-2006 21:31
[     ]
     
Jeśli mogę się przydać Natko, to zgłaszam chęć. Jestem plastykiem, rysuję i maluję ilustracje. 


Re: Pytanie!
aniao3  
05-05-2006 23:28
[     ]
     
dziewczyny - dzieki ze piszecie!
Iwonko - mysle ze moze wpadnie ci cos do glowy na Dzien dziecka co by mozna to bylo wlozyc na str. glowna?

i ewentualnie pod rozwage jest pdomiana foto z dlonmi na jakies ilustracje (dobrze pamietam Natko?)

zreszta przejrzyjcie strone i napiszcie jakie macie uwagi i pomysly. wiosna przyszla, czas na wielkie sprzatanie i nowe pomysly!
sciskam



Re: Pytanie!
zorka  
06-05-2006 10:21
[     ]
     
Bardzo się cieszę z takich postów. Im więcej chętnych osób - tym lepiej dla Dlaczego, dla Sprawy...

PS. Też jestem exnauczycielką - babą od polaka. ;) 


do NIki
aniao3  
07-05-2006 08:49
[     ]
     
Nisiu!