dlaczego.org.pl  
Forum dlaczego.org.pl  >> CHORE DZIECKO
Nie jesteś zalogowany!       

Leczenie padaczki
dorka71  
09-01-2007 12:14
[     ]
     
Chciałam się dowiedzieć czy ktoś na tym forum ma dziecko z padaczką i czy zdarzyło się,że przy zmianie leków nastąpiła zmiana zachowania dziecka.Moja córka od września bierze Orfiril i Topamax ,a mimo,że to są leki tzw.nowej generacji mam jakby inne dziecko.Może musi się organizm przezwyczaić?Nie wiem trochę się obawiam .Dorota mama Monisi 


Re: Leczenie padaczki
Katarzyna  
13-01-2007 02:05
[     ]
     
Witam
Dorotko mimo iż jestem 26 letnią studentką od niedawna wykryto u mnie bardzo ciężką padaczkę (po urazie) Jak Długo Twoje dziecko bierze leki. Ja biore Carbamazepine w formie neurotopu, i przez pierwsze miesiące to był koszmar, chodziłam zakrcona, otępiała, miałam kłopoty z pamięcią wzrokiem a nawet włosami i skórą choć tego akurat być nie powinno, neurolog uprzedził mnie, że tak będzie pare miesięcy, ale teraz jest ok, mimo dużej dawki, wróciłam na studia, nie mam napadów, myślę normalnie, omamy ustąpiły, jedyne co to szybko się męczę psychicznie ale poza tym jest ok. Organizm musi poprostu przyzwyczaić sie do substancji. Sprawdze jeszcze co nie co o lekach o krórych piszesz i jeśli znajdę coś niepokojącego odezwij sie. w razie czego mój gg 2657164
Pozdrawiam 


Re: Leczenie padaczki Do katarzyny!
dorka71  
16-01-2007 17:48
[     ]