dlaczego.org.pl  
Forum dlaczego.org.pl  >> CHORE DZIECKO
Nie jesteś zalogowany!       

Witam wszystkich
Katarzyna  
25-06-2006 18:20
[     ]
     
Jestem studentką Pedagogiki Specjalnej, nie mam chorego dziecka, ale mam na codzień styczność z dziećmi nieuleczalnie chorymi, pochodze z rodziny lekarskiej, sama studiowałam 3 lata medycynę. Zarejestrowałam się tu, by zdobyć wiedzę i pogląd na sprawy związane z przechodzeniem przez rodzinę choroby dziecka i wiele rzeczy mnie zaszokowało i otworzyło mi nowe spojrzenie na problem. Jestem Poznanianką, jeśli ktokolwiek potrzebował by mojej pomocy prosze śmiało pisać.
Katarzyna Derewnicka 


Re: Witam wszystkich
kasia  
25-06-2006 20:51
[     ]
     
Witam Cię moja imienniczko. 
kasia

Re: Witam wszystkich
kasiaslowik  
29-06-2006 14:49
[     ]
     
Witam serdecznie Katarzyno!!
Od niedawna jestem poznanianką i jeszcze nie znam miasta ani możliwości, więc poproszę o pomoc.
Mój Łukasz pomimo dużej sprawności fizycznej rączki ( wada lewej rączki i dłoni) radzi sobie doskonale. Jednak zauważyłam coś co mnie niepokoi i chciałabym skonsultować to z jakimś rehabilitantem. I przy okazji znowu zacząć ćwiczyć. Tylko nie bardzo wiem, w które drzwi zapukać. Może mogłabyś mi w jakiś sposób pomóc?
Gorąco pozdrawiam
Kasia Słowik 


Re: Witam wszystkich
Katarzyna  
29-06-2006 22:29
[     ]
     
Kasiu mój numer telefonu 660-467-138 jaką dokładnie wadę ma Twój synek, sama nie jestem rehabilitantką ale znam dwie dziewczyny ode mnie z roku które są już po Rechabilitacji i robią drugi kierunek, jedna z nich jest bardzo kompetentna, a jeśli wolisz renomowanego specjaliste skontaktuje się z rodzicamii znajdę kogoś. 


Re: Witam wszystkich
kasiaslowik  
03-07-2006 13:07
[     ]
     
Witam Katarzyno.
Próbuje dodzwonić się pod podany numer telefonu, ale nie mogę.